"mitt sommarlov..."

... var jätteskönt mitt sommarlov ska bli...
så sjöng vi alltid i låg och mellanstadiet på skolavslutningar.. och precis så känns det idag.. jag har varit ledig i nästan 8 veckor och det känns som att jag haft sommarlov på sitt sätt. De första 5 veckorna kunde jag ju inte göra någonting, mer än dirigera andra, drömma och bara stressa av, men sen sista veckan på sjukskrivningen så vågade jag börja röra mig lite utan att det gjorde allt för ont och kunde börja jobba lite hemma.. sen har det varit 2 veckor till som varit späckade av aktiviteter, jobb och socialt umgänge. Jag har inte kommit mig upp på crossen ännu, men jag hoppas våga ta steget till veckan :)
vi har kapat träd, målat trappräcken, rensat land, hjälpt svärmor, flytthjälpt, haft mamma på besök, vi har oljat trappor, njutit och bara varit... ett litet urplocka av mitt sommarlov i år. Jag gissar att nästa gång jag känner en sommar som ett lov, är när man har barn som är i skolan :)

Nu är det bara 3 dagar kvar och mycket ska hinnas göras, men först blir det frukost och väckning av fästmannen :)
Han sover som ett barn på mornarna, kanske lite sött som jag på kvällarna :P

solen skiner ute och jag är redan där i tankarna.. idag ska motorsågen användas och vedförrådet spikas på.. sen avslutas det med middag hos familjen S... mycket mysigt!

Nu måste jag ringa några samtal innan jag sliter upp A..
Ha en bra dag allihopa och njut av solens uppiggande strålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0