torsdag natt??

jo jag som brukar vara först på date med John Blund fick på nosen idag... Lite friidrottstittande med kära bror C och A, fick mig pigg... tror jag.. att se Bolt springa in på 19.19.. ja vad kan man säga, den killen är otrolig... Gillade  Amerikanens kommentar igår (minns så klart inte vad han heter) till svenska journalistens envisa frågor om Bolt : Han är snabb, hans farfar var säkert snabb och hans barn och barnbarn kommer att vara snabba.. INTE ordagrant, men på ett ungefär.. så skönt svar.. KAn inte vara så roligt som utövare att alltid av hur många journalister som helst mest bara få frågan om Bolt, den värsta konkurrenten, som man inte rår på...
HElt otroligt i alla fall..
Nu när jag varit sjuk så har tv:n varit på hela tiden, fast på dan, fram till idag, så har jag bara sovit framför friidrotten, men iag har jag tittat heeela dagen.. Är ruskigt less på att se tv och ligga nu...
Piggnade dock på mig idag... till att börja med vaknade jag utan feber.. 36.4 visade termometern och jag kände mig hyfsat pigg.. Donade på med morgonbestyren och vattnade blommorna.. då slog det till som ett brev på posten... totalslut... febern uppe i 37.6 igen... typiskt tänke jag som trodde jag skulle få jobba i morgon... Men efter middagen (bestående av pizza :S) Så var det på 37-sträcket igen och orken kom tillbaka... Pratade med Kära V om jobb en lång stund och var ruskigt motiverad att göra nåt..
SÅ sagt och gjort, bytte ett par krukor, kokade kaffe och fixade fram fika till killarna.. inte illa måste jag säga *skrattar* jag har ju trots allt bara legat i 3 dar!

När tv:n släcktes ner efter sportnytt och  nordnytt så var det sängen.. A somnade som ett barnoch jag tänkte, tänkte och tänkte... Nä summerade jag tankarna, jag stiger upp!!
Så då började jag jobba lite till, skrev ner priolistan att ringa och fixa (tänkte göra det i morgon) så projektena kommer igång... Synd bara att klockan var halv 12, annars hade jag ringt redan idag :P

Lite musik som var tvungen att bearbetas också, dock i text och i huvudet, inget på pianot och absolut inget sjunget... pratar jag för länge nu så åker jag på hostattack, så att sjunga, neeee, ingen bra idé. Det närmar sig dock dop och sång där så nervositeten smyger sig på och paniken att inte kunna låten knackar på ryggen :P
Ska dock bli både roligt och trevligt med dop, och jag ska göra mitt bästa för att prins N ska få ett fint dop :)

Nu är det sängen som gäller... och förhoppningarna mina är att jag ska kunna delta i conventet till helgen, inte på passen, men runt i kring... håll tummarna för mig!!!

Lite bilder är på gång också.. har dom dock på andra ( den seeeega) datorn så det får bli en annan dag... kan dock slänga upp den första bilden på mig och A tillsammans.. en bild som på många sätt visar det som kommer, och får en att längta efter våren igen :)
Darling och jag påsken -07
Tack E som är klok nog att få med oss bägge tillsammans nån gång!!! Uppskattas inte just då, men alltid senare!!!
Natti natt på er alla och visst kommer ni håg bacillerna!! ajabaja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0