fredag betyder helg

och det känns ruskigt skönt idag.. Min kropp är öm och trött ända in i själen. 5vattenpass och ett första pass med särskolebarnen igår, och mina ben har inte återhämtat sig från gympasset i tisdags!
Men jag känner mig ändå nöjd och glad. Inget att klaga på.. Tar denna soliga dag med en klackspark och ska iväg till stan och kika förbi på jobbet, strosa lite och date med A. Mycket trevlig. Han har fått jobbaextra idag, så lite av våra planer grusades, men men, vad gör väl det när solen skiner :)

Frosten ligger kvar på marken och gnistrar i solen, det ser onekligen kallt ut, men termometern visar ändå en stark grad plus! Nu ska kaffe bryggas och avnjutas innan jag ska masa mig ut på prom.
Helgen kommer att tillbringas på näverberget och hos svärmor, men också i rytmerna av salsan på söndag. En helg som kommer gå i vilans tecken och laddas upp inför nästa veckas heltidsjobb! Ljuvligt är det!!

Ni som är lediga idag, passa på att vara ute, eller inne, gör det ni mår bra av och bara njut, ni som jobbar, ta ett par extra djupa andetag där ni är och se allt det positiva med att jobba!!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: L

Ho ho, Maria, var är du?

2009-10-31 @ 21:08:54
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0