snart helg...

..ska bara avverka min längsta dag på lääänge :) 8.30-20.30, det ni.. ok, jag får väl vila 2 timmar mellan passen, men men...
Är i ett bra flow nu, allt börjar, eller det mesta börjar, flyta på bra nu... har första gruppen ungdomar ikväll, och möten hit, möten dit, planeringar hit, planeringar dit, pass här och pass där... MEN, jag stormtrivs, trots att jag är ganska däckad när jag kommer hem om dagarna..
Ska nog dock försöka bli av med vattenpass.. kommer att bli RIKTIGT tungt nu iom heltiden att få det att gåihop med timmar och energi.. 5 vattenpass i dagsläget, varav 3 är utom arbetstid... extra inkomst dock...

Nå hur som.. ska försöka mig på pumpen i morgon och sen lämna in beställning och tidning om Ullmax till T på jobbet... Bra grejer det där, speciellt om man är frusen som jag :)

Nu är det dags för mera jobb... 2 h till möte och sen rullar det på i ruskigt tempo...
må gott därute och glöm inte sniffa lite på vädret!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0