jag pysslade igår...

... var duktig... blev inte inbjudningskort som jag tänkt...

... men väl en liten överraskning till A när han komm hem...
inte helt klart, minst ett varv kvar (det får man för att man inte "ids" grunda!

han blev glad och jag blev glad... så ick han också middag (lax och ris) och en myskväll i soffan. Min vana trogen så somnade jag ifrån OS och missade (IGEN) medaljer...
Det ser ut att bli ett bra os för oss... 3 guld, 1 silver och 2 brons än så länge väl?

min fina (?) ryggtavla.... i morgon ska jag till doktorn igen.. å då mina vänner.. får jag duscha och skrubba ryggen igen!! bastu tro :)

Idag är det fullspäkat schema... viktiga saker på agendan...

A hängde upp en ny tavla i veckan.. jag är supernöjd.. vad tror ni? den hänger i källaren i gillsetugan och brevid den kommer det förmodligen upp en ny flygplanstavla under våren...
Se och njut!


Nu måste jag få fyr på brasan.. en viktig sak: hålla huset varmt i kylan!! :)
puss å kram på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket för det fina inbjudningskortet! :) Kram.

2010-02-27 @ 10:20:40
URL: http://annatornberg.blogg.se/
Postat av: Emilia

Han är så duktig din karl på att måla.

Kanske att man nångång får lämna in ett kort som han får måla om till en tavla? ;) haha

2010-03-15 @ 11:15:55
URL: http://emzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0