fredag betyder helg.. idag!

och fredag 12 mars betyder också födelsedagar för både V i Motala och L i stan... GRATTIS till er bägge!

Idag skiner solen med all sin kraft, jag är ombytt till underställ och nu är det bara sista ansträngningen som behövs för att ta sig ut till skidspåret... tänkte försöka mig på en lite längre tur idag.. åka på lugnt dock, då jag fortfarande snorar rätt bra... vädret är verkligen perfekt och -4 grader gör att skidorna förmodligen kommer flyga fram (eller?).

Inbjudningskorten är postade, klänning är köpt, skor är köpt, ring är snart färdig och A:s kläder återstår av det stora... tänk, jag är nästan redo för vigsel nu :) nedräkningen har börjat HAHA!

Annars är det inte så mkt som har hänt de senaste veckorna. vart förkyld igen, pulat på hemma, varit trött och varit sjukt social de senaste dagarna. Är nog halvtiden och solljuset som gör att energin och glädjen att kajka runt infinner sig igen :) jag tackar och tar emot, men här i hemmet blir mindre gjort!

så ta hand om er där ute nu... i morgon är en annan dag (förhoppningsvis fullt av sol och värme igen!)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0