jag drar till fjällen!

men inga skidor med denna gång!

Blir Projektledarträff i åre i dagarna tre och sen lilla familjen i dagarna 3, eller 2 :)
Ingen mail kommer att kollas, inga bloggar att läsas, ingen Facebook att kollas och så vidare.. nu ska jag bara njuta av fjäll livet, ladda batterierna, låta kroppen få vila från hårt kakelgolv och boxövningar. Min skuldra/rygg är fördjävlig för tillfället. Står på priolistan när jag kommer hem. frågan är bara, sjukgymnast eller doktor? Gissar att jag har en inflamation men också en låsning sen lääänge som nu blivit omöjlig. När jag kör vattengympa så blir det sämre har jag fått inse, och nu har jag ju minst sagt inte varit duktig med egen träning, vilket gör att det försämras ännumer. Men som sagt  NU ska den få vila. Fick köra extrainryckarpass för bästa L i morse och nu tänker jag brumma i luften till finaste sessan med familj.

Kameran är laddad och med och kommer förhoppningsvis att användas flitigt, MP3-spelaren är laddad och klar och få följa på morgonpromenader med fjällvy! Har sett schemat för p-träffen och där kommer bl.a. linbenetur vara ett moment.. gissa vem som bokstavligen kommer att skita ner sig när hon i enbart sele flyger på 60 meters höjd.. Mmm... jag! Nå, det blir utvecklande för mig i alla fall!

Så nu är det bara det sista som ska packas kvar. Dock sjukt svårt att packa, och kläder till fjällen tar förövrigt grymt stor plats. täckbyxor och extrajacka, underställ i alla de former och så kängorna...

så... nu kopplar jag ner för denna vecka! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0