Jag är lycklig

För hur dagen än har varit och blivit så är faktum det att jag, när jag lägger huvudet på kudden på kvällen, har världens finaste lilla familj.Jag lever verkligen det liv jag vill, och har drömt om att leva.

 

Kom att tänka på det när jag i kväll satt tillsammans med Edvin på golvet och studerade hans lek med att stoppa i klossar i ett hus. Han var så lycklig, skrattade för sig själv, missade öppningen, försökte igen, tills det gick. Min fina, fina son. Han är verkligen så perfekt på alla sätt och vis, och jag kunde aldrig ens föreställa att man kan känna denna enorma mängd kärlek för en liten krabat. Hjärtat blir så varmt och ömt när jag tänker på honom, de fina små pepparkaksögonen, charmlocken i pannan och den energin och vilja som den lilla starka kroppen besitter!

Han har verkligen en vilja, och ett humör den gossen och numera om dagarna så har vi många duster gällande vad som Edvin vill göra kontra vad som mamma vill/tycker är rätt, att göra! vissa dagar är man så trött, så less och tycker att han är billig! Man suckar både en och två gånger för att man måste orka några timmar till innan läggning, eller innan A kommer hem. Men konstigt nog så sitter man ändå stunden senare och tänker med ett varmt hjärta hur underbar han är!!

 

För min dröm har varit att ha en familj, en man som jag är trygg och förälskad i, barn, gärna ett par stycken, ett fint hus att bo i. Ja en lycklig tillvaro helt enkelt. Och nu, i en ålder av knappa 30 så lever jag verkligen det livet. Jag har en trygg tillvaro där jag verkligen trivs och är lycklig i. Jag har en man sedan 1 år tillbaka, den finaste mest underbara man som man kan få, jag skulle aldrig, aldrig, aldrig önska mig annat och byta ut honom. Även om jag vissa dagar surar och är besviken, så är det ändå den bästa som finns. Alla har vi fel och brister, så även han, men de brister han har jobbar han ständigt på och hjälper mig att jobba på mina fel och brister. Han komplementerar mig så otroligt bra och jag är bara så glad att jag har honom vid min sida! Min pusselbit som passar perfekt i mitt livspussel. Utan den pusselbiten är det ett stort hål i pusslet!!! Älskar dig min älskade A!!! Mest av allt, varje dag!!

Han har gett mig en son, tillsammans har vi köpt oss vårt hus, som vi är i full gång att renovera - bastun i källaren ska få sig en makover á la big time. för nu tar vi för första gången in hantverkare till hjälp.. skönt, men dyrt! men det må det vara värt!

 

Det liv jag lever är jag så glad att jag har. det liv jag lever är det bästa! jag är lycklig i min familj, min trygghet och det är det jag är så tacksam för när jag lägger huvudet på kudden!!

Lycka och kärlek!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0