Älskar dig idag, igår, imorgon - för alltid!

Mer behövde han inte säga A... Det var det finaste han kunde säga, mitt i den oreda som fanns inom mig. Jag vet att han älskar mig, vi är väldigt bra på att både visa och tala om vad vi känner och betyder för varandra, men i bland värmer kärleken mer än andra gånger. Idag var ett sånt tillfälle...

Jag var besviken över att A är för snäll (!), jo det stämmer, man kan vara för snäll för sitt eget bästa. A vill alltid vara alla till lags och det går tyvärr inte alltid. Denna gång var det jag som inte kände mig tillfreds med det beslut han gjorde, en annan historia som jag lämnar osagd för tillfället. Men plötsligt så var allt bra igen. När dom vackraste bruna ögonen såg på mig, fyllda av kärlek och de underbara orden kom ur honom,  värmde det ända in i själen. Den sorg som fanns i hjärtat fick inte längre nån plats av den kärlek som vällde in.

Jag kan inte mer än önska att alla kunde ha en lika underbar sambo som jag har, och få uppleva så mycket kärlek och lycka som jag känner med A. Alla har vi dåliga sidor och alla kommer att gå igenom dåliga dagar, men med A känns det aldrig svårt att se ljusningen igen. Konflikter löser vi genom att prata, vi stöttar varandra och ger varandra massor av både fysisk och verbal kärlek. Efter 2.5 år är jag fortfarande störtförälskad i min A och det är rätt häftigt att ha fjärilar i magen och sväva på små moln om vi har bokat dejt eller en mysig biokväll hemma. Han är verkligen allt jag någonsin drömt om!

Det är läcker tycker jag! Ofta funderar jag på hur vi har lyckats. Mycket tror jag grundar sig i timmar av prat om känslor och värderingar. Att slippa grubbla och vara sur på varandra vid konflikter och framförallt att vi visar vad vi känner! Jag kan lätt skicka 10 sms till A om dagen, bara för att tala om vad han betyder för mig, och säga att jag saknar honom. Kanske lite tonårsaktigt och naivt, men uppskattat! Jag är upp över öronen förälskad, och lycklig som få!!

Nej min A byter jag aldrig ut, älskar honom idag, igår, i morgon - för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0