Plötsligt händer det...

... Jag skapade mig en helt egen blogg!
Jag trodde verkligen inte att det skulle hända, men efter att ha fördjupat mig i andras bloggar och insett hur mycket både glädje och insikter man kan få av att läsa andra människors tankar och värderingar, så bestämde jag mig för att också dela med mig.

Kanske kommer ingen att läsa min blogg, fine, det är ok! Jag kommer fortsätta ändå, då får jag se det som en form av dagbok och återvända tillbaka när jag vill se vad som hände i mitt liv en gång i tiden. Kanske och förhoppningsvis, kommer många att läsa och ha glädje av min blogg, lära sig nya saker, eller se misstag som är onödiga att göra själv när man kan se andra göra dem :)

Hur som helst. Jag hoppas att fylla min blogg med massor av text och bilder av min vardag, mina tankar och känslor. Svårigheter och motgångar men framförallt framgångar och lyckliga ögonblick!

Trevlig läsning!
Kram Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0