riktig semester!!

Ja jag har verkligen haft riktig semester i 6 veckor! Eller sjukskrivning. Jag har bojkottat mobil, mail och tv i stort och tänk vad mycket man får gjort och vad avslappnad man blir :)
Mängder och massor har hänt under dessa veckor och jag lever och mår i allra högsta grad bra!
Är sedan en och en halv vecka nyförlovad och nästa sommar ska jag äntligen få vandra till prästen med min prins och drömman! Det känns helt underbart, men väldigt overkligt. Att dagen som en tjej drömmer om sen liten, äntligen närmar sig och måste planera.. det är spännande och samtidigt skrämmande.. Jag vill ju att det ska bli perfekt! :)
Nå ett år bort...

Haft och har min käraste mamma här, hon ska dock hem idag så nu måste här underhållas!
Men till er alla där ute, jag lever och mår bra, har bara haft semester!
Kramar i massor

Kommentarer
Postat av: Linis O

Du är värd din ledighet, skönt att läsa att du kopplat av. Och än en gång jättegrattis till det bästa med livet ;-) Ser fram emot nästa sommar hihi Ringer dig i veckan! Puss och hälsa mamsen!

2009-07-29 @ 15:59:05
Postat av: emilia

Åhh grattis till förlovningen! va kul!!

och roligt att du börjat blogga igen så får man mer o läsa :)

2009-07-31 @ 22:12:54
URL: http://emzoo.blogg.se/
Postat av: L

Hej! Härligt med ledighet och skönt att höra att du är tillbaka på banan igen! Jag har massor med tips till bröllopet och ett par fantastiska bröllopsdojor som alla som lånat till sina bröllop har varit gravida direkt efter ;)! Ska lägga upp nån bild på bloggen när jag har tid! Grattis och kul att du åter bloggar, har saknat dig tjejen!

Kram

2009-08-01 @ 12:50:39
URL: http://mammakraft.blogg.se/
Postat av: Jag

Titta, jag har glömt att svara :) Tack ni goa! på semestern ska man ha semester, och det har jag verkligen haft! Hoppas ni också fått slappa! Nu är bloggandeet igång igen och ni kommer förhoppningsvis få lite mer bilder också :P

2009-08-16 @ 10:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0