Ett soligt Östersund

Nu sitter jag hos fam T och njuter! vi kom fram igår vid halv 3. resan gick väl ganska bra, men jag rekommenderar ingen att sitta 7.5 h i bil med en läkande revbensfraktur.. huga.. sista 20 milen var ingen höljdare, men dock var belöningen större när man fick se en krulltott skina i kapp med solen :)

Förutom en massa bus med C så har vi idag haft besök av familj till J, varit ute i solen på stan i många timmar och njutit! Åå så härligt med sommar och värme.. det enda som hade gjort saken bättre är om A hade varit här också :)
Investerade mig en ny bikini idag, har letat i två år, men inte hittat nån som jag riktigt tyckt om, men nu kom en vit med mig hem från Team Sportia. Plånboken ekar lite tom efter månadens jätteköp med crossen, men bikini måste man ju ha i detta underbara sommarvder :P

En massa god mat har det också blivit och en inbjudan till midag i morgon! trevligt trevligt, mammas kusiner som vi ska till och grilla och umgås med. få träffa en alldeles färsk liten kille ska vi också få göra, J:s 4:e barn anlände kring 11-tiden idag så i morgon får vi snusa på honom!

förhoppingsvis blir det, även i morgon, många timmar ute i solen tillsammans med hela familjen T! C kommer hem inatt så det ska bli skoj att ha hela fåraskocken samlad igen, men som sagt: det är nån som saknas :)

Må gott där ute, glöm inte solskydd både till er och till barnen!! solen är varm nu!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: L

HO Ho..hur är det med Maria, vad pysslar hon med! Tänker på dig tjejen! Kram

2009-07-14 @ 00:17:46
URL: http://mammakraft.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, hallå! Har hon hört att vi får finbesök på söndag? Kram

2009-07-16 @ 22:05:03
Postat av: Anna

Men Maria, var har du tagit vägen?!

2009-07-24 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0