Tack L!

... för ett välbehövande långt, gnälligt och skrattigt samtal i går!
Vi fick gnälla och peppa varandra bägge två, och jag fick nya perspektiv på mig själv :) du är bäst vännen!

Så idag, sjukskrev jag mig faktiskt. Helkonstigt att göra det när man inte är fysiskt sjuk. Pratade sedan med chefen om hur jag känner mig och han verkade faktiskt förstå. "ta och vila upp dig och jobba på det mentala" Och ja, det känns så skönt att ha gjort det. Hela morgonen bävade jag mig för det samtalet, men nu efteråt känns det bara bra och dumt att ödslat energi på oro!

Fick ett härligt sms i morse: även fam A/R har köpt hus i Antnäs :) ojojoj.. känns riktigt härligt att få dom alla så nära, det är vänner jag haft sen jag var 13 år! ni vet vem som gärna är barnvakt i höst :P

Nu ska jag äta frukost och sen bege mig ut på en promenad. Ladda mp3-spelaren och bara njuta av musik, luft och livet...

ta hand om er där ute och oroa er inte i onödan!
Kramar i massor...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Majken.



Vad skönt att höra att du tagit signalerna på allvar nu, började på riktigt bli lite orolig för dig..



En stor kram till dig, vila ordentligt nu.. om man går över gränsen tar det så väldigt länge att ta sig tillbaka.



Kul med nytt grannskap, bäst jag tar med bilen till stan så jag också kan hänga med er.. =)

2009-06-03 @ 13:52:27
URL: http://linuus.blogg.se/
Postat av: Kickan

Verkar som att hela pajala flyttar till antnäs...nya metropolen kanske? :-)

2009-06-03 @ 15:56:08
Postat av: Jag

Verro: ja helt klart den nya metropolen, så ta med man och barn och stormage och flytta hit nu! Inga tecken på bäbis ännu?

Linda: Skoj att kunna följa dig också :) Du är helt klart välkommen att hänga med oss galningar här ute, passar in bra :P Jo jag tar nog det på allvar, tar bara lite tid innan jag vågar agera :P

2009-06-03 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0