en snabbis...

.. uppdatering alltså!
Helgen är över och jag har överlevt... Händer en del tråkigheter runt mig, men det är en annan historia...
Det som är aktuellt idag är att väldens alla mammor har sin dag idag!! Min är den bästa! :)
Glömde skicka lotter i veckan som jag tänkte, så det fick bli några rader till henne i stället:

Idag är det din dag älskade mamma!

Idag ska du pyssla om dig själv och bara njuta!
Du ska tänka på dina barn som du hjälpt i vått och torrt, alla goda råd du under åren gett oss, en sån förebild vi haft då och även nu!
 
Idag är det din dag!
Idag ska du vända all din kärlek och värme till dig själv, känna allt det du under alla åren gett oss. Idag ska du bara vara stolt över dig själv och bara må gott!
 
Idag är det din dag käraste mamma!
Du underbara, omtänksamma, finaste mamma som vi alla 3 fått ha!
Älskar dig!!!

En dag kanske mitt barn också kommer ihåg mig på mors dag, jag längtar! :)
IDag har jag tänkte extra mycket på L som inte får gratta sin mamma i jordelivet. Men jag vet att R tittar ner från sitt moln på denna underbara tjej och är så superstolt över allt det hon åstadkommit i sitt liv, speciellt de sista två åren! Hon finns med dig L varje dag, och vakar över dig och är stolt över det hon skapat!!

Inge cross i fredags blev det tyvärr, men dock en lugn, skön och välbehövlig hemma kväll! Hela helgen har präglats av godsaker och lugn... riktigt härligt.. Bilderna ligger i tryggt förvar i kameran. kommer när tid ges!

Kladdade ihop några frågor till korpens tipspromenad i går, 13 stycken för att vara mer exakt.. hoppas dom godkänns av kansliet, förhoppningsvis hinner jag skriva ner dessa på datorn i morgon och skicka in dom. Har inte word på laptopen, så det går inte nu.

Prinsen min jobbar natt och jag måste sova ensam i 4 nätter, totaltragiskt :) Nå efter 3 nätter har jag vant mig och sover helt ok! Nu vet jag att halva hundveckan är över (för i mitt stilla sinne som inte alltid är sansat, så har jag redan jobbat mnorgondagen :) ), en ledig dag är snart här och sen bara 29 timmar kvar innan tornedalen välkomnar oss med öppna armar! ;) på tisdag ska jag också massera M som det ser ut idag, spännande att se hur det funkar utan bänk :D

Nu john blund och söta drömmar så jag vaknar gad och torr :)
Ta hand om er där ute och visst har ni kommit ihåg era mammor idag!!! Extra massa stora kramar till er som mist någon nära... ni vet väl att himlen är full av speciella moln, även soliga dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0