Spikmattor gnager hål i hopplösheten..

... blev inge core igår. A målade på en brevlåda hela kvällen och jag kollade på House. Sen blev det spikmattan, vet inte hur länge jag låg på den,, innan jag somnade.. vaknade när A kom och lade sig, tog bort mattan och fortsatte sova... Vaknade inte förän halv 5 när A började vakna till liv och steg upp!
Den är bra den där saken med mängder av vassa taggar! Jag rekommenderar den varmt till alla.
Idag känns det bättre. det har väl inte något med en hel natts sömn att göra väl? :P

Nu ska jag peta i mig frukost, duscha och ila till jobbet.. Är ju faktiskt ledig två dar sen!! i kväll kommer efterlängtade besöket och ger lite energi dessutom.. Nä det här ska bli en bra dag!!!

Ut i regnet med er som kan!!! Och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Spikmattan måste vara den bästa investering jag någonsin gjort.. vår var egentligen min present till Fredrik och hans rygg men jag verkar ha lagt beslag på den själv, visst hade jag världens bästa ursäkt till att köpa en, va? =)

2009-05-27 @ 19:05:02
URL: http://linuus.blogg.se/
Postat av: Jag

Linda, klart att det var ett superbra köp. Han får skylla sig själv att han inte hinner före, eller hur ;)Den kan ju inte ligga där och bara skräpa heller!

2009-05-28 @ 10:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0