Fredag den 13...

.. jo jag har faktiskt kännt av det idag.. En liten miss när jag skulle ha mina barn, vilket resulterade i avbokade barn, men inte avbokade gästledare.. Nå.. det förstod, men jag HATAR verkligen att komma med såna besked.. :)
Jag var "bannlyst" från jobbet idag i alla fall, men jag känner mig faktiskt bättre ju.. ok jag var ganska trött efter stan och handlingen på det, men inte sjuk längre..

Kan dock meddela alla om en sak: att ligga i soffan/sängen i 4 dygn, då tar ryggen stryk.. nå kopiöst trött (!!!) i ryggen idag, känns som att långpromenaden som inte blev av idag hade vart välbehövlig..
Istället pysslar vi i köket :)
Kommer bli jättefint vill jag lova..
mer säger jag inte, utan ni får vänta på bilderna som kommer upp. inget stort, men litet, men med mycket jobb...
Jo, jag tror jag gillar det, trots att det inte är klart ännu..

Mina kära kollegor är på AW nu och jag önskar jag kunde vara med dom... nå, det kommer fler gånger..

Ha nu en riktigt trevlig helg nu allihopa och mys ordentligt, njut av höst/vintervädret och krama om varandra lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0