har bara en sak att säga idag..

.. jag är trött...
trött på många sätt, men jobbigast kanske är den fysiska tröttheten som man inte är riktigt van att ha... saknar träningen och att svettas ordenligt, saknar hungern efter mer pass och orken att inspirera.
Det har varit mycket jobb som sagt och ja, är det det som gjort att immunförsvaret kraschat eller är det nån otäck sak som nästlat sig in i min kropp för att stanna?

Idag gjorde jag något som jag aldrig trodde jag skulle vara med om att göra: jag bad om att få gå ner i tid, från heltiden. Det hamnade på min 50%, vilket jag kanske inte önskat, men det var bara att ta det. E går upp i tid igen efter hennes sjukskrivning...

Nu vill jag kunna fokusera på mina projekt, ro dem i land och reda upp de sista frågetecknena innan våren. Har verkligen insett på det här jobbet att jag måste lära mig att jag inte kan ha kontrollen på allt. Ibland måste man våga släppa taget om fjärrisen och låta nån annan byta kanal, trots att man kanske missar en del av programmet så måste man våga. Missar man det så får man ta tag i reprisen själv och göra det bästa av det...

Nu stänger jag dock av livet för idag och återuppstår i morgon med en timmas välbehövlig sovmorgon då jag ska få leda pantertanterna igen för första gången på två veckor! skräckblandad förtjusning!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0