solen skiner..

... och jag sitter inne... har nyligt tagit mig upp... känns bättre idag, om man bortser från halsen och SKALLEN... fy fasen vad det spränger i den... nå... sak samma, idag ska jag lukta lite på luften har jag bestämt, det ser sååå ljuvligt ut och jag längtar efter att plocka fram slalomskidorna eller de vanliga...
Lite bilder som får abstinensen att bli ännu värre

Taget i Åre 2008, vilken stjärna på skidorna va :)

Vi hade toppenväder och många fina åk i backarna...


Närmast är väl längdskidorna skulle jag tro...
Stjärna i full karriär,jag är inget proffs på läng heller :) påsken -07


Ja lite kul att se bilder från 2 år tillbaka... och inspireras att hitta tillbaka till formen infinner sig...
Jajjelimensan...

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till och drömma mig bort i minnenas värld innan jag återgår till nuet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0