måndag

måndagar är mera sega dagar har jag insett. jag har också insett att måndagar förknippas med kaotisk hjärnverksamhet och halvkaos på jobbet... men men, snart är denna måndag till 'nda och jag har fått massa gjort. ett möte inbokat och en massa påminnelser utskickade...

Snart hem till Bror och blivande man, och sen vidare på aerobics, egen träning! Orkar egentligen inte fara, men det är den enda dagen denna vecka som jag egentligen kan, så det är bara bita i, vila lite när jag kommer hem och fara sen. Har lovat S att infinna mig i Alvik, så jag står vid mitt löfte.

Fredag är jag ledig, som det ser ut idag, mycket kan ändras, men jag behöver nog det...

5 vattenpass och ett övrigtpass ska ledas i veckan, sen är det egen träning idag och salsa på söndag.. jag vågar nog påstå att jag kanske inte gör så mycket annat denna vecka!!!

Ha det gott och kom nu ihåg att vi snart har helg igen!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0