lite bilder innan påsk!

Har inte haft tid eller ork att uppdatera sen Åre/östersund. Men nu kommer lite bilder... börjar bakifrån på lillan!


Finaste tjejen i världen! Måste jag säga att vi hade det fantastiskt skoj på fredagen när jag var barnvakt!? :)


Byggde kojor och sjöng och spelade såg när mamma och pappa byggde hus  Å så klart: Busade!
                        


En fantastisk dag och vecka i Östersund och Åre avslutades med bilfärd hem till Luleå med en sagolikt duktig tjej i bilen! älskar att spexa denna dam och har jag glömt att berätta hur mkt jag älskar denna tjej?! :)
 

Nu bär det av på ärenden och jobb innan vi åker upp till mamma och pappa och familjen T som är kvar där ännu!

Glad påsk på er alla och KÖR FÖRSIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: Jane

Vilka underbara bilder på 2 underbara tjejer! ;-)

2010-04-01 @ 10:10:09
URL: http://familjenthornberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Har någon någonsin sagt att den lilla är något lik fastern i samma ålder? ;) Kram.

2010-04-02 @ 11:26:13
URL: http://annatornberg.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack Jane :) Du vet fotografen har kämpat hårt för att fånga dessa två tillsammans :P



Anna, jo en och annan, jag är dock superstolt över det faktum att jag mao varit söt en tid i mitt liv haha.. Hon är dock mer lik farbror T än Faster :)

2010-04-02 @ 15:19:16
Postat av: L

Vad fin hon är din prinsessa! Å du behöver inte säga allt Maria, det syns rätt tydligt på bilden att ni gillar varandra!

2010-04-07 @ 20:32:38
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0