lång uppdatering i tid men inte i ord utan...

i bilder....
I brist på bokstavskombinationer kommer det några mer uppdaterade bilder!!
Lina: tíll dig, så här ser jag och A ut nu! :)

härligt vinterväder i helgen: promenad...

A har målat i helgen, inte en brevlåda som sist: utan en tavla till hemmet... färdig i veckan kanske??Är OTROLIGT stolt och imponerad över hans talanger...

Ny lampa till gästrummet var behövligt...

Gäster har det varit många på senaste tiden:favoriten så klart: C

men också
Bror T, mor och far (bilden tagen i byn dock),Barndomsvän L, halvinneboende bror C, Barn, syskornbarn till A och så vänner och bekanta... som kanske inte alla fastnat eller vill fastna på bild!

Det tar åratal att ladda upp bilderna, så jag ger upp för tillfället... Men det kommer mera.. jag lovar!
Nu säger jag bara: KOm nu måndag och låt mig få vara frisk i veckan!!!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0