Borta bra med hemma bäst?

för nu är jag snart på väg hem efter min äventyrsvecka!
det har verkligen varit en vecka med massor av personlig utveckling, idérikedom och nya kontakter. dessutom har lillan verkligen förgyllt mina timmar både vid avhämtning på flyg och vid "fastertid" Hon är en pärla den lilla ska ni veta!

måndagen kom familjen och hämtade mig från flyget. tänk sp smidigt att på 1.45 i flygtid vara framme i Östersund. Riktigt nice. sen att ett litet plan bullrar och mullrar rätt mkt, det är en annan femma.
Var rätt trött på måndagskvällen och hade väl rätt så mkt nervösa tankar inför Åre.

men så kom tisdagen och efter 2 timmar på tåget så var jag famme vid det fantastiska hotellet vi skulle komma att hålla till under tre dagar. Holiday CLub, verkligen att rekommendera! Pooler, bastu, rutchkanor, gym, bowling, etc etc.. fanns verkligen det mesta. och så rummen, jättefina verkligen!

Så startades resan genom projektledarträffen med info och utbildning och sen var det dags efter lunch (undrar fortfarande hur dom tänkte!) att bege sig upp till Zip-line black. Kommer bilder på detta senare när jag laddar upp dom. men FY fasen vilken adrenalinkick. ¤ linbanor vi skulle ta oss igenom med olika utmaningar. Höjd 60 meter över marken vid tillfällen, och hastigheter upp emot 70 km/timme.. jopp, i enbart iförd sele!
Det var grejer det och den tidigare nämnda lunchen, den var på väg upp mer än en gång! Men jag gjorde det och jag är verkligen superstolt och nöjd över att jag övervunnit delar av min höjdrädlsa och hariga mentalitet!

äta fick man också göra. Fantastisk mat! täljstenskrogen på tisdagen, och Buustamoon på onsdagen. Mumma. på Buustamoon var det också lite teaambuilding och lek(läs tävling) och så airbords. fantastiska upplevelser på fjället och magmusklerna gör fortfarande ont efter allt skratt och stoj som vi var med om den kvällen!

att få vara med om en projektledarträff var verkligen en nystart för mig, jag önskar att denna träff varit redan i hösten så jag fått med mig detta redan då, men nu är det bara att ta tillvara denna inspiration och information och göra resten på ett ännu bättre sätt! jag hoppas nu bara få komma tillbaka till jobbet och kunna behålla all denna energi och förmedla den till mina kära kollegor!

Torsagens tågresa hem gick galant. hade nya bekanta bredvid mig på tåget och en liten som skulle möta upp mig sen för en kommande heldag tillsammans under fredagen!

Nu vaknar dom till liv i kojan så jag ska suga det sista ur lillan och familjen T innan vi åker den lååånga resan upp till A!

Puss och kram på er alla där ute... och om ni har möjlighet i liten eller stor skala: utmana er själva och var ute i den syrerika luften och NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0