Glad påsk!

Ja nu var skärtorsdagen äntligen här... nästan i alla fall. Några timmars sömn så befinner vi oss mitt i den :)
I morgon avklaras halvdag på jobbet, 5 timmar, sen blir det att trampa gasen i botten hem bara för att byta fordon och påbörja resan ner till älskade storebror i Borås. Vi tänkte köra ner raka spåret, så det blir "några" timmar i bussen med musik och massa (förhoppningsvis) skratt och planering för veckan.

Planerna som finns är att fira påskhelgen med T. Bara njuta av stan och solen (hoppas hoppas), och ledigheten. Jag blev härom månaden upplyst om att jag inte varit ner till Borås sedan sommaren -05! Tragiskt, hur kunde det ske.. Tiden är verkligen knapp ibland, bara rinner iväg, utan att man ibland får något vettigt gjort! Vad har jag hunnit med de senaste 4 åren egentligen?

*flyttat mellan Umeå och Luleå ett par gånger, bytt lgh 6 ggr!!!ojojoj!
*haft en turbulent separation
*träffat A... :) 
*jobbat en massa
*börjat instruera i aqua och core
*köpt hus
*blivit faster
Och detta var bara dom stora händelserna!!
Allra mest har jag nog skaffat mig både positiva och negativa erfarenheter, men som jag av alla lärt mig massor av nyttigheter om livet och om människor.

Så nu efter 4 år så får T stå ut med oss några dagar. Efter påsen har vi tänkt oss att se oss om lite på crossbanorna i söder. Motala är sista stoppet innan vi beger oss till norrbotten igen. Förhoppningsvis blir vi bjudna på en kaffetår av V och M :)
Så lyder de väldigt provisoriska planerna för de kommande 8 dagarna.. Underbart härligt, juvligt och avkopplande hoppas jag att det ska bli!

Till er andra där ute:
Ha nu en riktigt härlig påsk. Om ni är lediga; njut av tiden, ät gott, umgås med vänner och familj, eller passa på att bara vara själv! Om ni jobbar; glöm inte att andas och faktiskt stanna till i jobbet och njuta! Var glad över att du har ett jobb, gläds med dem du jobbar med och glöm inte att efter ett arbetspass är det ledighet som väntar!

Kram på er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0