Måndag morgon

Tänk att måndagar inte behöver vara förknippade med "ny-vecka-ångest" längre... känns riktigt härligt med måndag, ny vecka och nya uppdrag.. framförallt jobbet! Har ju inte varit där mer än en hel dag, så att säga att jag kommit in i lunket vore en lögn!
Har dock jobbat lite hemmifrån och fått lite mer koll på projektena, så nu ska fyrans växel i idag (kan ju inte öppna med 5:an direkt efter förkylningen :P ).. Hoppas på att få massor gjort och uppklarat med tider och liknande!

Helgens convent var väl inte det mest roliga för min del,,, var ruskigt inspirerad och pigg på morgonen och de första timmarna, men när lunchen skulle i magen var jag helt slut... Nå, jag hjälpte till med det viktigaste och vi var ett bra gäng som alla drog sitt strå till stacken! Söndagen uteblev jag och låg återigen på soffan rätt sliten och med jordarnas huvudvärk.. Har fotat under mina få timmar på conventet, haft proffshjälp med bilderna så nu är de redigerade och klara för att användas till nåt skoj :D Blev inte jättemånga bilder, men några som funkar i alla fall...

Har varit på morgonpromenadsrunda idag för första gången på en vecka.. det var rätt tungt och tog betydligt längre tid än vanligt, men det var skönt att komma ut och gå igen i alla fall. härligt höstväder är det också.. synd bara att jag inte känner lukten av hösten ännu!

A ligger och sover, jobbar natt denna vecka, så jag får sova själv.. inatt har jag dock bara vaknat till en hostattack och annars sovit som en klubbad säl.. hoppas det fortsätter så också, brukar sova rätt knackigt när han är borta...
Igår har han suttit ch pysslat med inbjudningskort/festprogrammen... kommer nog blir riktigt bra det där, tror vi har klart för oss hur dom ska se ut nu både till färg och design... :) skoj skoj.. sen återstår inköp av papper och en MASSA pyssel!! :)  Är dock tacksam för A, han är otrolig på att rita/måla... vi kommer få de mest arbetade korten genom historien :P

Veckan kommer att gå alldeles för fort, massor på schemat, besök ikväll, instruktörsmöte på onsdag, och sen dop på lördag... huga.... börjar bli riktigt nervig, speciellt när jag har en röst som absolut inte håller för sång ännu!! Nå, det återstår 5 dagar av kurerande!!

Nu är det lite jobb som gäller!!!
Kram på er där ute, och trevlig måndag på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Din karl är grym på o rita :)

2009-08-25 @ 13:24:10
URL: http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Jag

Jo Emilia, det där med konst, det är definitivt hans bransch.. airbrush är supersvårt!

2009-08-25 @ 14:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0