Näst sista dagen...

av det gamla jobbet nu. Nedräkningen av timmar har börjat på allvar :) 11 h kvar!!!
Igår gjorde jag inte många knop när jag kom hem. var sugen på promenad, men när jag väl kom innanför dörren och satte mig ner så blev jag sååå slö. satt vid pianot en halvtimma och sjöng inför ett stundande dop av N... En klurig låt som jag aldrig hört förr, men otroligt vacker om man får till den!

Sen var det en död kväll. pulade lite med inbjudningskorten och hur dom kanske kan tänkas att se ut.. Vet inte om jag vart nå mkt klokare bara!

I morse var det åter morgonprom, som abrupt fick kortas ned pga toapanik. aldrig vart med om det, men fort gick det sista biten *skrattar* ¨nå, en rask promenad och frisk luft är aldrig fel!

Ikväll är A hemma när jag anländer, skönt att slippa komma hem till ett tomt hus... får se vad kvällen har att erbjuda, är inte så sugen på att bara sitta vid tv:n :P

Helgen tillbringar jag lördagen på näverberget igen, endurotävling som jag lovat att håll A sällskap på när han ska jobba. rätt ok om det inte regnar, annars vette tusan om jag ids sitta i skogen och frysa.. nå vi ser, finns ju alltid regnkläder och paraplyn har jag hört!

Vad som händer på söndag vet jag inte något om, säkert nåt skoj :) sen är det plötlisgt måndag och nya jobbet påbörjas!
Så ni kan ju tänka er vad som finns i mott huvud just nu, ja om man bortser från bröllopstankarna :P

TA hand om er och era kära, snart är helgen här!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0