sablars förkylning...

.. som inte vill ge med sig. I helgen låg A och i måndags var det min tur, trots att jag förbjöd bacillerna att komma in i min kropp...
Så första veckan på nyjobbet blev ju ingen dunder succé... typiskt... nå jag var där i måndags i alla fall febrig och med halsont.. försökte komma in i mina projekt som kommer att arbetas på i höst.. tänk att man på några månader glömmer vad man hade pratat om tidigare... nå nu känns det dock som att jag läst in mig på hemläxan och kan ge projektet en kickstart i rätt riktning...
Jobbet känns helt underbart.. kommer nog att trivas alldeles utomordentligt bra. låter som att halvtiden kan utökas så det känns också bra, det är inte så skoj med en halvtid, men dock en chans att komma in i rätt bransch.. så jag resonerade så, att det är värt den chansningen!

Åkte faktiskt till jobbet på tisdag också, med feber och utan större röst... tänka sig, jag blev portad och hemskickad.. antar att jag inte gjort något vidare intryck ;)
Låg hela gårdagen så det var ett vettigt beslut, även om det känns supertråkigt och konstigt att vara borta redan första veckan.. Nå sånt är livet...

blir inget jobb idag heller. vaknade vid 6 och hade feber fortfarande.. orken vill som inte riktigt infinna sig i min kropp. kanske inte så konstigt i och för sig, men fruktansvärt frustrerande.. Inga morgonpromenader eller trädgårdsjobb utan bara tv igår.. fy bubblan vilket tråkigt liv!

Nå bara bita i...

Fick underbara nyheter i söndags också.. Käraste J har ett litet pyre i magen igen... Riktigt roligt! Andra barnet som kommer i februari -10.. :)

ska lägga mig igen, varit "uppe" i två timmar redan, så nu är det dags för förmiddagsvilan... hoppas det är nå friidrott att se i alla fall...

Må gott alla ni där ute, och glöm inte att tvätta händerna ofta, gärna med sprit så minskar risken för baciller och allra främst svininfluensan som verkar rota sig här i norrbotten också..

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag nyfiken...vem ska mer ha barn i februari?

2009-08-21 @ 23:21:54
Postat av: Sara

Hmmm...mitt namn ville inte publiceras i förra inlägget, mysko!

2009-08-21 @ 23:23:14
Postat av: Jag

Hemlis :) Nej, då tror jag inte i alla fall (hoppas jag!), A:s Syster...

2009-08-25 @ 14:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0