god morgon blåsiga Antnäs..

Det verkar blåsa jämt nu förtiden, vad är det för sätt? kanske skönt med en liten sommarbris, men storm i veckor?? Nä tack! Ok, det kanske var lite i överkant, men jag skulle faktiskt uppskatta lite lugnare vindar...

Var iväg till affären igår. musiken i öronen och en väldigt lugn promenad i duggregnet. Det var riktigt skönt, trots att vägen till affären gick betydligt långsammare än nånsin! Nå köpte lite mjölk och en hus och hem tidning som jag bara ögnat igenom och redan fått lite nya ideér till hemmet.

Sen gjorde jag omeletten till middag som åts med god aptit av A, trots svamparna som jag stekt i också. Tänk, att nåt så gott som färska, stekta champinjoner, inte kan gillas av alla.. heeelt oförståeligt!

Natten har varit rätt dålig igen. Kom mig till ro vid 01.00 och var upp redan 02.00 och vandrade.. sen sov jag nog rätt bra till A kom hem vid 6.30.. steg själv upp 9.30 då solen glimtade till under rullgardinen :)
Känner mig rätt trött, men faktiskt lugnare i sinnet.. är fortfarande riktigt glad att jag pratade med the boss i går!

Nu är det dags för frukost, sen måste jag nog ut i landet och förbereda för potatisen som inte är i landet ännu.. enda måstet idag, och sen en massa jag skulle vilja göra :) vi får se vad energin orkar med idag.. i morgon alt. ikväll åker vi i alla fall till mamsen och papsen :)

Gröttallriken kallar!
Blås inte bort idag mina vänner Håll i hatten!!!

Kommentarer
Postat av: L

Bra Maria! Det är ingen idé att tänka på hur mycket man sover för då sover man bara sämre och mindre för att det blir ett ytterligare stressmoment. Bli nu lite bortskämd hemma hos mamsen. Sov länge och ät gott och gör bara trevliga saker! Kramar

2009-06-04 @ 14:29:28
URL: http://mammakraft.blogg.se/
Postat av: L

Hej vännen..hur är det med dig? Kikar in här för att se hur du har det....Styrke o energikramar!/L

2009-06-10 @ 18:46:09
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0