god morgon

... det blev inte så många timmars sömn inatt, som väntat. Tittade på klockan sista gången strax bakom 01.00, och vaknade vid 03.00 och var pigg?? nå somnade om efter en stund och var AS trött när A kom hem 06.30. Men, då klev jag iaf upp, renskrev frågorna och skickade dom till korpen kansliet... Nu har hag hunnit jobba 2 h och 8.5 kvar innan dagen är slut!! Pust och stön!
Nå solen skiner i alla fall, hoppas den ger mig lite energi så jag inte somnar :)

Njut av dagen där ute, i morgon (på lediga dagen) utlovas det skitväder! Happ, då kanske potatisen måste i landet ikväll!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maria, Potatis köper man i en påse på kvantum bara så du vet! Kram

2009-06-01 @ 22:22:14
Postat av: Jag

Jasså var det så det var :)Sa du kvantum? måste kolla nästa gång

Nä, lite mandel måste man ha i landet, som man kan äta till hösten :)

2009-06-01 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0