Fredag i morgon!

Tänk vad härligt! Snart är det helg, på riktigt! Sovit dåligt i natt också, men sånt händer... bara en morgon att avklara nu och ljuset i tunneln syns som en strålkastare i ögonen :P

I dag är det en vanlig arbetsdag 9-19 plus vattentanter på Hertsön, eller nja, det är fel att säga vattentanter, den gruppen har faktiskt två "killar" :) En riktigt härlig grupp som jobbar hårt och ger bra respons! Kroppen känns dock allt för sliten just nu, otroligt trött, vilket iofs inte är konstigt, och benen har värkt de senaste kvällarna av allt studsande på hårt kakelgolv... Nå har jag tur så tar M mitt pass, annars är det bara att köra järnet. Det är trots allt roligt och i morgon får benen vila!

I morgon väntar också belöning efter jobbet, för en nattvecka för A och hundvecka för mig... vi brummar iväg till Storforsen (som jag aldrig sett) och kikar och bara kommer bort från allvaret i hem och på jobb... rikrigt skönt. Så när ni tittar på klockorna ca 20.00, tänk då på mig som med största sannolikhet befinner mig vid ett hav av strömmande vatten :)

Nu måste matsäcken packas med dagens mat, ärtsoppa till lunch och kassler och potatis till middag. Inget av detssa har jag kockat, utan det är min älskade mamma som soppat till och A som använt den rutiga grisen! Guld!!

Ha en riktigt bra dag alla och passa på att lukta på den nyregnade världen som förmodligen när som helst kommer att börja grönska!! Nu närmar vi oss sommaren!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0