Uppdatering i solen!

Vilken underbar känsla, att sitta ute i solen med datorn i knäet och känna sig duktig *ler*
Har rnsat mina små rabatter och fotat lite. Hittade dock till min förfäran några objudna gäster. Några var nog en underdrift, en hel koloni snarare! I en av sleeperserna (?) växte det gräs, ja jag vet, de är i rätt dåligt skick, Så jag skulle ju så klart rycka bort dessa, men till min förfäran reser sig håret på hela kroppen (ja faktiskt!) när jag ser hur det väller ut myror från träet... Dom har byggt sig ett trevligt lite bo i denna sleepers.. Till saken hör den att jag HATAR myror och att vi haft nån ensataka envis rackare i duschen under våren som jag inte listat ut vart dom tar sig in.. Nu vet jag vart dom huserar i alla fall. Är väl lite drastisk när jag skämtar för mig själv och menar att de kommer att hämnas mig och krypa upp i sängen med mig nu när jag får sova ensam en vecka :D Fullt normal är jag väl?! :) Som sagt, hatar myror. Strödde på myrra över öppningen till träet, men dessa jä**a myror hurrade nog bara och tyckte det var roligt med kemikalieregn. Ingen verkade må särskillt dåligt över det i alla fall.. Nå får väl hälla bensin ver dom istället och tutta eld på skiten! :)
Glömde jag säga att jag hatar myror?!

Nu väntar jag på skjuts och sen blir det att ta det lugnt. A är hemma kring halv 3 och ska måla klart lådan och sen lacka den.. är väl tveksam till om det kommer hinna bli någo näverberg idag, men men, hoppet är det sista som överger människan!

Fotouppdateringar kommer senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0