Ja må han leva, ja må han leva!

Och ännu en dag i sängläge, men det känns bättre.. jag vaknade 7 och kunde inte sova mer. Kan det bero på att jag sov typ hela gårdagen??
Men jag har haft helt galna drömmar de senaste dygnen.. det är som att titta på film i mina drömmar, oftast sciencfiction dessutom... sjukt... Ja i alla fall så kastade jag boll med Planja basket och beskärde blommor och hade mina barn samtidigt, en intressant upplevelse som faktiskt lyckades innan jag vaknade..

Idag är det A:s födelsedag... och ingen tårta får han heller :( Nå kanske springer in på ica idag och inhandlar...
han var och bytte sin vinterjacka igår till en i passande storlek och var supernöjd!skönt för mig och varmt för honom!'

GRATTIS A PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

hittade vid nåt tillfälle en otroligt bra blogg (länkades från nån annan blogg) om man vill läsa om cancer, livet och lite vimmel.. en berörande blogg om kampen om livet.
http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman//

Nu ska jag ringa farbror doktorn om mina hemska utslag på kroppen som jag inte får bukt med... ringde till Hermelinen i veckan, men fick tyvärr beskedet om att hudläkaren är på utbildning till Januari... äh, då var jag tvungen alltså att ta mig i kragen och ringa vdc... huga.. jag gillar INTE läkare av något slag.. går hellre (tyvärr) med en åkomma och försöker självkurera och läka, det är inte vettigt i alla lägen, men sån är jag... Sprutan, den som motverkar knorrinfluensan, den är inte tagen än, dels för att jag inte orkar ta tag i det, men också för att det är ssk i vita rockar som ger den.. Banalt och töntigt på alla sätt, men sån är jag!

HA en bra dag och håll er krya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0