Att ligga efter...

... ger en massa stress.. för mig hamnar det som vanligt på sömnen. Flera nätter har totalkvaddats av tankar på jobb, på "2-do" listor och Minnesanteckningar i huvudet... Så idag efter personalmötet då jag verkligt kände att ja låg efter pga min missade vecka på jobbet, bestämde jag mig för att jobba hemmifrån så mycket jag orkar, då får jag sinnesro att slappna av när jag fått "det-jag-kan-just-nu-saker"  ur världen.. så.. inatt kommer jag sova GOTT :)
DEt är inte vettigt att jobba hemmifrån, när man inte får betalt, men vad gör man när man verkligen tycker om det man gör och det ändå bara cirkulerar i huvudet.. Så nu struntar jag i allt logiskt och bara jobbar ikapp mig denna vecka!!

Varit på föräldramöte/informationsmöte nu på kvällen, och hämtat och "naglat" upp inbjudan/reklam till badmintonserie... NÄr jag kom hem från jobbet idag kände jag mig verkligt nere och trött, energilös och hängig.. Det kändes som att jag inte hinner med hälften av det jag vill.. men efter lite vila och hemmajobb så kom energin tillbaka..

Fick syn på en lapp på affären... SALSA-kurs som startat i förra helgen.. Nä tänkte jag.. jag ringer :) Och så var det gjort, jag anmälde mig till en kurs... 400 peningar kostar det men jag ska äntligen få dansa igen!!!  Så söndagar: då är jag inte anträffbar mellan 14-16 :) Så det så.. Känns spännande att gå helt själv, men samtidigt bra, nu får jag extra personlig utveckling och en aktivitet som jag bara får ägna mig åt mig själv och nåt så otroligt fantastiskt roligt..

Det är nog 5 år sedan jag lärde mig dansa.. ja grundsteg och lite till.. men ack så naglad jag blev:) tack P, C och I-B!!!!

Nu ska jag krypa ner i soffan... njuta av livet och fortsätta le!!!

Sussa gott sen!


Kommentarer
Postat av: Jane

Salsa låter jäkligt spännande!! Då kanske man kan få sig en privatlektion sen ;-)

2009-09-08 @ 21:22:38
Postat av: Jag

Jane, givetvis... pra pris vettu ;) Salsa är sååå roligt och ganska enkla grundsteg... längtar

2009-09-09 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0