snaaart helg

... och idag känns det sååå skönt med helg
Det har varit en tung och lång vecka med väldigt varierande känsla.
Det kändes motigt och hopplöst ett tag och plötsligt, som vanligt, skingras molnen och man tar sig framåt med bamsekliv.
Jag är inte helt i mål ännu med mina projekt, men nu kan jag inget mer göra för tillfället. och DET känns riktigt gott.
Jag har jobbat hårt och mycket denna vecka och tagit igen missade timmar förra veckan. Nu ska veckan avslutas med planeringsmöte och lunch på jobbet, sen är det mys med A hela kvällen lång. I veckan har jag inte sett honom mer än ca 1 h på hela veckan. man kan lugnt säga att vi jobbat om varandra, men men... han har fått krypa tätt intill mig varje kväll och lagt sina varma armar omkring mig,,, då har dagen varit fullkomlig :)

Helgen kommer att tillbringas på Pite-banan på lördag och hemmaplan på söndag och SALSA... längtar jättemycket. Om nu vädret bara kunde vara ok så vi slipper köra/stå och titta i ösregn i alla fall...

Kräftskiva är också på schemat, men där ser jag hur jag hinner och orkar i morgon kväll... F och T får hålla sig till tåls om jag kommer :D

Har varit på 2 muskel-pump pass i veckan.. riktigt skön och bra träning.. Tisdagen slutade i katastrof med minuskonto i matbanken och mensvärk... men men.. imorse kl 07.00 så körde jag ett bättre pass.. alltså jag håller inte i, utan är DELTAGARE :)

Nice.. lite promenader i helgen bara så är veckan ilandrodd och den nya veckan tas emot med öppna armar!

Trevlig helg på er alla
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0