1-1

är ställningen idag... Vaknade 6.50 och trodde jag var begravd i snor..
Huvudet värkte och produktionen av slem var  topp. Tog tempen, inge feber, normal 36.4, gick upp, men insåg då att kroppen inte ville vara med.. helt slut!
Bara att ringa the boss och be om att få vara hemma.
Fel fel fel vecka... BLÄ!

Sov sedan till 12.30 gick vidare till soffan och sedan till sängen igen 15.30... nu känner jag mig faktiskt rätt ok, vrålhungrig, men mer pigg..
Huvudet värker fortfarande och allt det som hör till.. men skönt att känna att man orkar lite mer igen!

i morgon tar vi upp kampen igen... då är det två vattenpass som MÅSTE ledas.. idag fick jag slippa... sen är det möte..
Saknar min prinsessa massor idag... pratade med henne igår, ja eller det vad hon har tid att prata i alla fall... inte så många minuter så ska hon ju givetvis prata med A :) en killtjusare utan dess like lilla C....

En busbild på henne och pappa C, å så på henne med hennes två favoriter.. (märk väl, jag är INTE med :))
  

nu blir det potatis och renbiffar till middag.. tur man har en prins här hemma :)

Kramar till er där ute..Ta hand om er och era nära...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Va kul Majken att de blivit bättre uppdateringar här o att man får se lite kort också. :)

2010-02-12 @ 09:28:58
URL: http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack dockan.... du söt du :)

Duvet med egen kamera så kan man uppdatera med bilder haha... jag följer även dig, bara så du vet.. mohahahaha.. :)

2010-02-20 @ 08:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0