ï mina bihålor...

.. finns inte mycket utrymme till annat än slem...
Men, men... 1-0 Maria vs Förkylningen idag. Övervägde att stanna i sängen i morse, men nä, nu ger jag mig inte... ska visa kroppen att det är JAG som bestämmer!
Hängig där före lunch, men ipren och en 40 minuters massage gjorde att dagen härdades ut :)

i morgon är det vattenpass i sunderbyn och på onsdag 2 pass med mina pantertanter... sen är det bara barnen på torsdag och jag har vunnit mot förkylningen :)

känner för att uppdatera med fler bilder..
Vi började ju lite smått igår... så jag tänkte jag skulle fortsätta.

Om vi börjar med julen som firades i Avan i tre dagar och sedan i byn i tre dagar...
innehöll massa spel i olika former.. ..

... lite vin så klart....
 
och massa kärlek (inte alltd fullt normala men ändå), familj och vänner....

nyår firades i Antnäs som sagt och här kommer lite bildbevis...
Sötungar... och govuxna....
   

en riktigt trevlig kväll/natt hade vi!! och mätta.. jo då, efterrätten orkade nog ingen äta upp!!!!


Det nya året, det har börjat bra... eller januari försvann i alla fall i en dimma och med fartränder.. helt sjukt vad tiden går fort.
Nu ljusnar det och solen tittar fram tidigare och tidigare och går och lägger sig allt senare... he´lt underbart att känna!! I helgen har solen värmt upp termometern på framsidan till +13 grader!!(i verkligheten -14) vågar jag säga det? *viskar* (vår!!!!!!)
Jo jag vet... det kommer vara kalla kalla dagar ännu, men det är såå härligt!!!

Fick med solen när jag var ute och gick i helgen
 lite skillnad från 15 januari...

nå... förhoppningsvis blir det fler soliga dagar och inga fler så isiga och frostiga dagar som 15 januari visade!

Nu ska jag se lite biggest looser och tråna efter choklaaad... har sockerförbud sen nyår för mina utslags skull... se om det blir bättre.. men vänner vänner... GISSES vad man kan längta efter choklad ibland!!!
Längtar efter träning också... vilken kombo!

TA hand om er nu och LOVA att inte jobba/plugga ihjäl er... det kommer en morgondag också!!!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh måste nog få lite nyårsbilder av dig...har typ ingen på oss tillsammans :)

2010-02-09 @ 13:53:24
Postat av: Sara

Det var då jag som skrev förra kommentaren :)

2010-02-09 @ 13:54:21
Postat av: Jag

kom å hämta :) det börjar vara sommar sen sist ni har vart här :P

2010-02-09 @ 18:41:20
Postat av: Sara

Ja jag vet...usch vi är så dåliga på att hälsa på. Ska försöka komma till veckan, eller kanske nu i helgen...är ju bara ledig en vecka till sen är det jobb som gäller :(

2010-02-11 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0